Translate

неделя, 8 юни 2014 г.

Момата по хавлийка




Гледах едно предаване и първоначално се озадачих от собствената си реакция на потрес. 

Нямаше нищо особено,  предаване като предаване - какво му се впечатлявам толкова? 
Е, да - ама не! Вероятно възмутената ми душа иска светът де е  по-добър ...
Ще конкретизирам случилото се така:
На екрана има двама водещи - прилично облечени задават темите в предаването, усмихват се, говорят културно, спазват добрия тон - всичко е някак приятно. Слушам и гледам с интерес. Обясняват за разни неща за стреса, за лечението и профилактиката на болести  - аз пак слушам с интерес. Правят предаване за едно училище и проблемите му - отново ми се видя интересно. По едно време споменаха, че ще покажат репортаж за  "Масаж - фламбе"  - отстранявал  целулита. Е, тук да споменавам ли, че пак ме заинтригуваха?! Не, нали?! Репортерката им започна с обяснение на това какво предстои да се случи, а после го показаха. Водещата се появи как майка я я родила, упс - това не е точно - имаше си момата и хавлия. Положи тя гола снага, за да се почне процедурата с фламбирането ...  пък на мен ми стана едно грозно и мислите ми взеха едни посоки ... Боже, ако рекат в това предаване да правят демонстрация на епилация /на з*дници и п*едници/ ...  или пък, ако засегнат тема за донорство на органи  - дали ще походят по същия начин. Пък има и по-пиперливи теми, дето ....   Ми може ли някои, на който в договора му за работа е посочено, че ще е водещ /евентуално завършил журналист - нещо, в което вече силно се съмнявам ... / да се показва в ефир по кожа и после да коментира сериозни теми и да си тежи на мястото? И всъщност виждала ли съм някой от сериозните водещи или журналисти в подобно амплоа - не, не съм. Вероятно няма да видя. Вероятно класата на медията, която си лансира новите лица, си личи по това какво ги кара да правят. Стоп! Те не могат да я принудят /визирам водещата/! Следователно си прави процедури в ефир, за  да са безплатни ...  
С този репортаж ме изгубиха за зрител. Реших, че не мога да отделя от своето внимание за нещо, което вече приемам цялостно за евтино и популистко. 


P.S. Не сложих изображение, което е по темата за масажа - всеки, интересуващ се може да "помоли" Google за обща представа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.