Translate

четвъртък, 19 юни 2014 г.

За дългото време след "И заживели щастливо!"


Винаги съм мислела, че за добър брак / връзка мъжът трябва да обича повече жената. Твърдя това със съзнанието, че винаги единия обича повече и е правилно този някой да е мъжът. Но се оказа, че полюсите на Земята може да се сменят по-лесно, отколкото да се измисли "рецепта" за щастие. Без значение какво и къде се обещава, договаря или подписва се оказва, че решаващите фактори са ежедневието и "малките" камъчета. 
Винаги съм мислела, че има "силен" пол. През различните периоди от живота ми съм прехвърляла "силата" ту на мъжете, ту на жените, но се оказа, че това е фундаментална грешка. Силни няма! Останалите да се спасяват кой както може...
Винаги съм мислела, че ...  Всъщност има ли значение?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.