Translate

понеделник, 15 октомври 2012 г.

“умряла риба”


Човек, който се здрависва вяло, сякаш подава “умряла риба” .... Това ми се случи няколко пъти  за последните две седмици и ме накара да полудея. Но нали сега се запознавах с тези човеци ми идваше да се взривявам многократно и само на ум ... 
Такива хора били колебливи и нерешителни- за какво се колебаят - аз ръце не ям или от болест някаква се плашат, дето може да им я предадеш с ръкостискане!!!! Моля - не ми е известно да съм преносител на някакви зарази ...  Като се сетя и полудявам. С такива хора не съм се сблъсквала! Не ги одобрих, а сега и колеги ще сме!
И да си мрънкаш името, за да караш другите да  питат многократно, докато им стане неудобно ... също е тъпоооооооооо.... Резултата е, че почнах да се съмнявам дали не съм за проверка на слуха, но после разбрах, че и други не са разбрали.... извода е,  че грешката е във вашия телевизор...


 ХОРА, МОЛЯ НЕ ПРАВЕТЕ ТАКА! 
ОСТАВЯЙТЕ ДОБРИ ПЪРВИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ! 
ВАЖНО Е НЕ САМО ЗА ВАС, А И ЗА ТЕЗИ, С КОЙТО ОБЩУВАТЕ!

P. S.  Умрели риби, още се чудя дали да не  ви пратя да носите "Поздрави на императора!"

1 коментар:

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.