Translate

сряда, 3 октомври 2012 г.

+/- 30

Осъзнах, че скоро ще мина тънката линия наречена 30 години. Преди и след 30  - това си помислих и ми стана страшно. Нямам обяснение защо, но трябваше да направя нещо. 
Вероятно повечето хора ходят на екскурзии, на някакви др. мероприятия, раждат деца, други се женят, теглят кредити или нещо подобно. Аз съм от скучната част на населението на земята, защото отидох в банката и си открих спестовна сметка. Следващата година отидох и си пуснах електронно банкиране, после направих застраховка  ...  пропуснала съм електронния подпис и после  се чудя какво ли ще измисля. С всяка година става по-страшно! Около 10 дни преди рождения ми ден излизам навън и с ужас осъзнавам, че вече съм пред банката и стискам в ръка един куп нови договори. Така ... денят Х наближава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.