Translate

неделя, 5 декември 2010 г.

О, всемогъщи, всезнаещи, всесилни, вечен Боже! Моля те за сто милионен път - помогни ми да не преувеличавам!

"Седмица, посветена на самият теб! (Или на МЕН!) Ако умря циганката, дето те хвалеше, ако си нарцис и обичаш самия себе си, ако работиш с мотото: "Скромността е за тези, които нямат други качества", копирай това! Колко е добре, когато без да се съмняваш, можеш да кажеш - "Светът няма да е същият без... МЕН !!!""

 

На това се натъкнах в една популярна  социална мрежа. Спамът се разнесе. Хората заявиха, че са уникални и светът е в краката им. Аз не можах. ЗАЩО ли? Ха, ами света няма да е същия без мен - факт, който няма как да оспоря. 

Към момента е вярно твърдението, че променям света. Как ли?  - излъчвам топлина, хабя ресурси,  работя за замърсяването на планетата, минавам за масов потребител - нещо ужасно, но факт!  След смъртта ми  нещата няма да се променят много - ще  спра да замърсявам планетата и още известно време ще продължа да я променям.Как ли? - ами с разлагането на телата почвения строеж се променя. Аз имам мераци за кремация - значи ще се смеся с  въздуха. А,  след това ... нищо! Да внимавате като забърсвате праха вкъщи! ... Вероятно не съм гении и няма да остана  в историята на човечеството - поне според статистката е така. Смята се, че големите открития /в повечето случаи/ се правят на възраст под 30 години. Значи шансовете ми са малки, нали?

 

за ... "Ако умря циганката, дето те хвалеше, ако си нарцис и обичаш самия себе си, ако работиш с мотото: "Скромността е за тези, които нямат други качества""


Дали съм скромна - ха!? Въпрос на желание. Предполагам, че не се отличавам с нищо от останалия свят. По-лесно ми е да се определя с друга дума, но като цяло с твърдението не съм съгласна, защото хората- които са постигнали нещо значимо или имат завидни качества, рядко са фуклювци и не се стремят  да подтискат  останалите.Същото важи и за хората, които се обичат.

Наскоро стигнах до извода, че човек може да НЕ реагира  на  някакъв дразнител по 2 причини - едната е, че няма сили и е твърде слаб да се бори с него, а втората е че е твърде силен  и няма желание да унищожава дразнителя си напълно. В този ред на мисли - понякога зле изтълкуваната "скромност" може да ти струва главата.

 

 за ... "Седмица, посветена на самият теб! (Или на МЕН!)" ...

Времето е относително понятие - улеснение за хората!

Нещо посветено на мен! Колко мило! АЗ съм трогната!Благодаря! А, кой ми я посвещаваше?

4 коментара:

  1. Послено писах в блога си за разлома ми с археологията, знаеш. Единственото хубаво нещо, което ми се случи през този период, беше, че се запознах с теб и Дени (има рожден ден днес!) :)
    Та, исках пак да ти кажа - радвам се, че стана така. Ти си много специален човек и светът наистина нямаше да е същият без теб :)

    За другото - дообогатен вариант: "СЕДМИЦА, ПОСВЕТЕНА НА ОВЦЕТЕ! Ако си ОВЦА или имаш приятел ОВЦА, но не смееш да му го кажеш в очите - сложи това в ПРОФИЛА си, за да могат милиони други ОВЦЕ да последват ПРИМЕРА ти! Знам, че само 3.1415 процента от СТАДОТО ще поставят това съобщение на стената си. Бъди един от НАС! Бъди различна ОВЦА!"

    Вдъхновение явно имам - само правописните грешки не успях да докарам. И някой ден така ще ми писне от подобни малоумни масови инициативи, че пак ще си сложа аватара на Свен и сериозно ще обявя такава седмица :D

    ОтговорИзтриване
  2. Е, възгордях се за правописа, а то - какво? Още на първата дума ми липсва буква! Ццц...

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.